افزایش تعداد قربانیان حوادث محل در روزهای اخیر

  • دی ۶, ۱۴۰۱
  • دیدگاه غیر فعال شده است
افزایش قربانیان حادثه

در پنجم دی ماه  آتش‌سوزی در کارخانه رنگ سازیِ «اطلس فوم سهند» در آذرشهر آذربایجان شرقی رخ داد که طی آن تعدادی از کارگران مصدوم شدند. این کارخانه در شهرک صنعتی شهید سلیمی واقع شده است.

این آتش سوزی که بوسیله آتش نشانان این شهرک صنعتی و تیم اعزامی از ممقان مهار گردید، موجب مصدومیت تعدادزیادی از کارگران این کارخانه گردید و  25 نفر از آن‌ها را  راهی بیمارستان‌های تبریز کرد. بنا به گزارش هاحال تعدادی از مصدومان مساعد نیست.

در همین حال با جان باختن یکی دیگر از مصدومان آتش سوزی سرویس  کارگران سردخانه بهار بروجن تعداد جانباختگان این حادثه به ۶ نفر افزایش یافت روز ۲۱ آذر ماه به علت آتش سوزی خودرو ون حامل کارگران سردخانه بروجن ، از ۱۱ سرنشین خودرو ۹ نفر دچار سوختگی شدید شدند. یک نفر در محل حادثه جان باخت که پس از انتقال هشت نفر مصدومان به بیمارستان اصفهان؛ 4نفر دیگر در روزهای بعد جان سپردند.

متاسفانه یکی دیگر از این مصدومان  خادثه آتش سوزی در محل استراحت کارگران معدن سنگ فلورین به نام «امین غلامی» ۲۸ساله  در ۵ دی ماه به دلیل سوختگی بالا در ساری جان باخت  و  شمار کارگران جان باخته این آتش سوزی به سه نفر ‌رسید.

این آتش سوزی در روز یکشنبه ۴ آذرماه  در استراحتگاه کارگران معدن سنگ فلورین واقع در روستای تویه دامغان رخ داده است،.

همچنین در سوم دی ماه  در حین عملیات  تخریب یک ساختمان  قدیمی در  تهران، ۳ کارگر ساختمانی به دلیل عدم اجرای مقررات ایمنی و نا امنی محل کار  مصدوم و به دلیل شدت جراحات   روانه بیمارستان شدند.

قبلی «
بعدی »

Discover more from کارزار پشتیبانی از کارگران ایران

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading