یکشنبه های اعتراضی بازنشستگان ادامه دارد

  • آگوست 14, 2022
  • دیدگاه غیر فعال شده است

یکشنبه ۲۳ مرداد بازنشستگان چندین شهر از جمله اهواز وشوش ،رشت و کرمانشاه در اعتراض به عدم اجرای مصوبه شورایعالی کار (افزایش ۳۸درصدی حقوق به اضافه ۵۵۰هزارتومان ) دست به تجمعات اعتراضی زده اند .
بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال ۱۴۰۱بطور مستمر در تهران و دهها شهر کشور دست به راه پیمایی و اعتراض زده اند وتا تحقق مطالبات، این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

چاره زحمت کشان وحدت وتشکیلات

قبلی «
بعدی »

بیشتر از کارزار پشتیبانی از کارگران ایران کشف کنید

برای ادامه خواندن و دسترسی به آرشیو کامل، اکنون مشترک شوید.

ادامه مطلب